Syster blev blondin!

Igår fredag så fixade jag så att Veronica blev blond istället för brunett!

Här kommer lite bilder då...



Så här såg hon alltså ut när hon kom till salongen. Lite för långt hår, det mesta naturfärg med ett blekt parti i luggen. Snygg är hon ju alltid så det kan man ju inte säga nåt om..!!!!

Klippte först. Samma frisyr men avsevärt mycket kortare. Sen ljusarefärgade vi hela håret.

 

Tadaaaa!!!






Det mörka i luggpartiet är gammal toning som ljusarefärgen inte rår på. Tänkte först att vi skulle bleka upp det åxå, men vi beslutade att det fick vara kvar så länge. Lite coolt sådär..!! Det som tidigare var blekt i luggen fick en ascool blågrå ton. Snygg e hon söstra mi...!!!

Martina fick sej en rejäl klippning åxå, men där fotade jag inte. Hon har ju fortfarande långt ändå kan jag meddela!!;-)

Kommentarer
Postat av: Nenna

Blond verkar vara inne ;-)

2011-07-16 @ 23:31:49
URL: http://nenna.bloggdog.se
Postat av: Storsyrran

Å nu e jag minsann ännu blondare!!! De grå slingorna är också borta vilket känns skönt....så jävla gammal e jag inte riktigt än!!!! :-)

2011-07-22 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0