Semesterlängtan!

Oj vad jag börjar bli sugen på att ha semester!!! Men eftersom jag har ett nystartat företag att ta hand om så blir det nog inte så mycket av den varan den här sommaren. Tyvärr!
Fast 1 vecka tror jag nog att jag har råd med iallafall, så det får man väl vara nöjd med. Tänkte försöka att ta den i början av augusti.

Tills dess så får jag njuta av att alla andra har ledigt... Jag får försöka ryckas med i stämningen och känslan på nåt sätt. Det går alldeles ypperligt när det är soligt och fint har jag märkt, då känns det som semester fast man jobbar!!!

I fjol hade vi en toppensemester i Västervik och ett besök i Vimmerby på Astrid Lindgrens värld.








Man får drömma sej tillbaka en stund till....

/U.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0