Proppmätt!

Har precis kommit hem från grannarna... Vi hade lite knytis ikväll. Lite olika pajer, kall marinerad kycklingfilet, potatissallad, vanlig sallad och en riktig snajsig efterrättskaka... Kladdig och chokladig, precis som det ska vara... Så nu är jag som rubriken redan skvallrat om. Proppmätt!

I morgon är det reunion... Återträff med gamla klassen från Aspåstiden. Kommer bli skitkul rent ut sagt. Hoppas jag iallafall..!!!=)

Nu ska jag ta och kolla på lite nyheter. Vad händer i Norge egentligen? Tragiskt är väl bara förnamnet...=(

Klippte mannen idag förresten, och blev vääääldigt sugen på att blonda upp han lite.... Är ju inne i ett blondflow just nu! Men tror ni att jag fick.
Nä, just det. Man är ju gift med en mes..!!!;-)

Nyheterna var det ja...

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag kanske har tur att jag inte är blond nu då om du är inne i en blonderingsperiod! ;)

2011-07-30 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0