Meeeeen....

Jag är ju hopplöst dålig på det här med kontinuerligt bloggande!!

Fasen åxå.

Men men, så här var det ju...

Förra lördagen var det ju återträff i Aspås. Å shit vad trevligt det var!! Vi träffades kl. 13 på dagen. Solen sken och det var varmt och skönt. Vi minglade lite, ja vi var ju inte så många men elva stycken glada själar var vi iallafall som hade sammanstrålat. Sedan var det dax för lite rundvandring i alla gamla klassrum vi huserade i på tiden det begav sig. Mycket var sig likt... Konstigt också hur mycket gamla minnen som ploppade upp, när man träffade gamla vänner i gamla välbekanta miljöer. Härlig känsla! Kände mig toklycklig hela kvällen!

Sen var det dax för middag. Exotisk planka bjöds det på och det var sjukt gott! Till all god mat så drack vi ju förstås mycket gott vin av alla färger... Rött, rosé och vitt. Tror minsann det slank ner nån öl åxå..!! Blev lite onödigt onykter mot slutet av kvällen...=S

Det sjuka med allt är hur mycket vi pratade! Vi gjorde typ bara det... Tanken var väl att vi skulle spela brännboll eller nåt men eftersom det drog ihop sig och blev ett sjujäkla åskväder, så blev det att vi stannade inne. Från kl ett till ungefär halvtolv så gjorde vi inte annat än korsförhörde varandra om vad som hänt de senaste 22 åren!!=) Men trevligt var det minsann!

Sen blev det visst en snabbis in på stråket i spöregnet mot slutet av kvällen. Kändes onödigt dagen efter, om jag säger så...;-)

Lägger in några bilder. Hoppas att det är okej med alla inblandade... Har för mig att jag frågade, men jag är inte helt säker...!!!;-)

 
God Mat! Klicka på bilderna så blir dom lite större.










   
   
   

Ja det var en vääääldigt trevlig tillställning!! Tack till Madde, Åsa och Karin som hade ordnat det hela. Superduper helt enkelt!!!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var många fina bilder,vilket minne vi har,det trodde nog ingen!ja,det var super roligt,kul att det blev lyckat!måste vi göra om,men det får inte dröja lika länge till nästa gång!/Åsa

2011-07-31 @ 01:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0