Jag och Vanna...

Har myst på tumanhand ikväll. Peter drog iväg på en liten fisketur i förmiddags, kommer hem ikväll och Nora följde med kusin Saga hem till Aspås för lite övernattning. Så jag och bästa Vanna har suttit i soffan och mulat pop-corn och druckit ett glas vin. Inte Vanna då förstås. Hon fick vatten. Nån måtta får det vara! Hon sussar just nu så sött i soffan.

Måste tacka Emma-granne för barnvaktningen idag som gjorde att Peter kunde få fara iväg på fiske... Tack så mycket! Och så vill jag tacka Marre-frisör som fixade mitt hår idag. Bye, bye utväxt och halloj FRISYR...!!! Tack så mycket!!

Kommentarer
Postat av: Storsyrran

ÅÅÅ gud blev lite rädd där att lilljäntan dricker vin....saknade bilden på din frisyr, skulle väl tro att den också e blondare eller blev de bara klippning?! Ha en helt enormt rolig dag och kväll i morgon med forna klasskamraterna!!!! Kramen/Storsyrran!!

2011-07-22 @ 21:56:29
Postat av: ulrica

Jodå jag är riktigt blond nu faktiskt!! Känns bara bra. Ska väl ta med kameran i måra på klassträffen så då kanske man kan få va me på en bild eller två..!! Kommer bli skoj!! Kram. /Lillsyrran!!

2011-07-22 @ 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0