Hallojsan igen!!!

Nu börjar jag om som om inget har hänt (alltså ett uppehåll på X antal månader!!)

Helgen har varit bra. Fredagen spenderades tillsammans med Marie och Magnus och barnen, ute på öarna. Det var ju kanonväder så efter att ungarna varit på prinsessdisco hos Maja som fyllde år, så tog vi båtarna och drog ut. Klockan var nog efter halvnio innan vi kom ut! Vi höll ut hela kvällen ute på Västerön, grillade lite korv, drack nån öl och bara tog det lugnt. Allt detta medans barnen lekte och hade roligt. Kom inte hem förrän efter tolv på natten!! Då var kidsen en aaaning trötta...!!!

Igår lördag var vi bjudna till Per och Martina som numera huserar i Aspås i sitt nyinköpta hus! Per hade skaffat sej en ny grill som skulle invigas. Så det blev med andra ord en massa god mat och dryck! Syster Veronica med familj och Pers syster Mia med familj var åxå med på middagen.
Det blev rätt så sent som vanligt innan vi kom i säng (vi slaggade över såklart), så idag har man varit en aning seg kan man säga...

Har inte laddat in de senaste bilderna från gårdagen i datorn än så jag slänger in lite blandade bilder från sommaren så här långt...

     
Midsommarkväll i regnet på Hissmon hos Veronica och Arne.

     
Tårtkalas för pappa Peter som fyllde en massa år här i midsomras..!!=)







Härliga båtturer!!!!



Prinsessorna i fredags innan dom gick iväg på kalajset!

Nu tänkte jag försöka att få ungarna i säng i hyffsad tid för en gångs skull. Jag säger Lycka till, till mig själv....

/U.

Kommentarer
Postat av: Nenna

Åå så många härliga bilder=)

2011-07-10 @ 20:42:02
URL: http://nenna.bloggdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0