Finsöndag

Men vilket väder det ser ut att bli idag!! Älskar!!!

Peter är iväg på fisketur sedan igår förmiddag så jag är själv hemma med barnen. Fick mig dessutom en bonusunge i form av kusin Saga som ville sova över här. Det blev rätt så sent innan dom kom i säng... Först så såg vi filmen "Trassel" som vi hade hyrt, och efter det så fick dom nåt tvångsbehov av att leka med barbiedockor verkade det som. Som dom lekte!!! Jag hade inte riktigt hjärta att avbryta dom, så klockan var närmare halvelva innan dom var nöjd på leken!!

Fast i morse vid halvsju var dom igång igen. Med samma lek... Trots att dom inte somnade före elva igårkväll!! Tokiga barn!!=)

Själv så hade jag hyrt "Black swan" som jag såg när barnen somnat. Jag tyckte den var jättebra! Ganska läbbig dock men det är ju bara bra... Så man får sitta med skrämskudden framför ögonen ibland..!!

I fredags var jag på tjejmiddag förresten. Det är ju typ det bästa jag vet!! Att få sitta ett gäng tjejer bara och äta god mat och dricka vin och prata och prata och skratta och skratta!!! Det kan man leva på en stund. Dock så var det ju fredag.... Vilket innebär att man är ganska så seg och trött, men vi höll ut till strax efter ett iallafall. Bra gjort tycker jag!
Nästa lördag så är det återträff med gamla klassen från Aspås. Alltså dom jag gick med från förskolan till sexan. Hur kul kommer inte det bli då..?!! Vissa har jag nog nästan inte sett till sedan dess, och det var väl typ -89 om jag inte minns helt fel..!! Eh... 22 år sedan!!!!!!! Kan det verkligen stämma?!!!!!
Shit.... Vi börjar bli gamla....

Nåja så är det.

Idag är det soligt och fint iallafall. Det får vi se till att utnyttja.

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0