Boktips!

Jag är ju en bokmal utan dess like och den senaste bok jag läste var "Blodläge" av Johan Theorin. Den kan jag varmt rekomendera!!
Det är, jag citerar från bokomslaget "en blandning av kriminalroman och relationsdrama som väcker upp naturväsen från det förflutna och speglar dem i det moderna samhällets drömmar och rädslor."

Andra böcker av Johan Theorin är "Skumtimme" och "Nattfåk" varav jag bara läst den sistnämnda och den var också väldigt bra! Han blandar mord och spänning med lite läskigt övernaturliga inslag. Exakt såsom jag vill ha det!!! Nu ska jag bara se till att få tag i "Skumtimme"... Nån i närheten som har den till utlåning möjligen??!!

Jag får ju nästan panik om jag inte har en bok att läsa när det vankas läggdags, men jag kom just på att jag har en påbörjad som bara är halvbra... Jag får väl ta till den då ikväll!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0