Semesterträning!

Min käre man har varit så snäll så att han har skrivit ihop ett litet träningsschema åt mej så här på semestern...

Det innebär i stora drag att jag varje morgon (har lediga dagar på helgen) ska ut och promenera eller springa minst en halvtimma. Efter det har han satt ihop ett litet styrkeprogram med övningar främst för rygg, mage och axlar. Jag ska ju arbeta som frisör ett tag har jag ju tänkt mej, så det är väl lika bra att börja träna upp de svagaste punkterna...



Nepp, nu blire hopp i duschen för min del.

Förresten... Är det nån som har nåt tips på en bra kamera? Våran är värdelös så vi funderar på att köpa en ny... Ska man köpa en vanlig kompakt eller ska man rent av gå på en systemvariant?? Vad tycker ni...?!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0