Måndag. En helt vanlig dag...

Jahopp... Idag har man jobbat då. Rätt mycket att göra så det var kul!!

Annars har det välan inte hänt så värst mycket. Ser fram emot Spanien-matchen ikväll...

Fasen nu är det bara tre arbetsdagar kvar till semestern minsann!! Härligt!=)

Trist att inte kunna bjuda på några bilder från helgen... Våran kamera är visst inte hemma av någon anledning... Peter hade med den på "Storsloken" (gäddfisketävlingen)... Efter det så tror jag att kameran befinner sej i Offerdal hos Peter och Maria. Maria körde nämligen, och jag tror det är fler saker som inte kom med mannen hem. Dom fiskade inte bara gädda om jag säger så...!!!;-)

Nu måste jag ta och underhålla ungarna en stund innan det är dax för läggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0