Dagen efter kvällen före...

Idag har varit en riktig segdag... Lite halvbakis men åxå rejält förkyld har jag gått och blivit! Tyckte nyss jag var sjuk...

Dagen igår var helt perfekt! Vädret höll sej hyffsat under dagen. Det är klart att några regnstänk blev det förstås, men jag föredrar att tänka på att solen faktiskt visade upp sej stundom!!

Tävlingarna löpte på bra och allt tog lagomt lång tid. Hann hem lagomt till att se äktenskapslöftena...!!=) Sen var det bara till att duscha och svida om och fara till F-huset igen för att svänga ihop maten till kvällen fest. Inge Jorm spelade och folk var glada och fulla!!

Hade tänkt dundra på med en massa bilder som pappa tog igår men då funkar inte våran USB-port så jag fick inte över dom i datan... Skit åxå... Tror han hade tagit över 300 bilder käre far, så det var nog en hel del roliga ena skulle jag tro!!

Nu sitter jag och väntar på mannen som farit för att hämta lite bakismat...=pizza förstås!!



Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0