Onsdag 21 juli

Mitten på min sista semestervecka...

Fasen vad tiden går fort! Jag och barnen har precis tittat klart på "Ice age 3", som jag hyrde igår. Den var rätt rolig!! Igår hade vi ju lite främmande i form av Peter, Maria och barnen. Vi käkade lite pajmiddag, drack lite vin och hade det gött! Filmen var ju förstås tänkt till barnen igår kväll, men det var ingen av dom som var så särskilt intresserad... Dom hade så roligt ändå! Och det är ju bättre tycker jag, att dom kan leka och ha skoj utan TV-n!!

Annars så har vi sorg i vårt hus...

Peters farbror Hasse somnade in i söndags, efter att hans hjärta pajat ihop fullständigt. Det känns väldigt overkligt alltihop fortfarande, att vi aldrig ska få träffa honom igen! Så tungt... Han var en sån person som alla gillade, med mycket humor och ironi.
Vi kommer verkligen att sakna honom!
Sen blir man så ledsen när man tänker på hans familj... Vilken enorm sorg som dom upplever just nu. VI tycker det känns overkligt och konstigt, hur ska då inte dom känna..???

Näe, faan Hasse... Att det blev så här jävligt...

Du är saknad.

Mycket!

Kommentarer
Postat av: Storsyrran

Jaa, de e såå ofattbart å orättvist!!!

Du skriver som vanligt sååå fint å från hjärtat!!!<3

2010-07-21 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0