I måra e re fettisdag...

Nu kollar barnen på "Tjorven och Skrållan" på norska....

Igårkväll jobbade jag på bageriet. Har jobbat nu torsdag och söndagkvällar ett bra tag... Men nu har jag bestämt mej för att det får räcka med en kväll i veckan bara. Man ska ju orka med att lära sej allt nytt på skolan åxå, det är ju det som är det viktigaste! Så nu jobbar jag endast söndagkvällar. Det ger ju lite extra betalt dessutom..!=)

I morgon är det fettisdag, så idag och ikväll är det fullt upp på bageriet...



Bilder från i fjol.

Jag tackade nej till att jobba ikväll faktiskt. Jag känner att jag inte orkar... Men Martina är där just nu faktiskt. Hoppas att ni har det kul!

Här får ni lite bilder.

 
Äter upp sina pepparkakshjärtan, när julen "dansades" ut.


Hembakta!!!

   


Vanna fyller två år.


Min nya frisyr, liiite kortare över ena örat.


Från mobilen. Lite suddigt förstås!

Får räcka så.

Nu ska jag gå och förbereda lite lunch, sen ska barnen på dagis och jag ska på skolan.

Ha en bra dag!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0