Puh!

Idag blev permanenten äntligen gjord... Peters mormor fick bli fin i håret!

Gick väl sådär... Höll på att bryta ihop ett antal gånger kan jag säga. Men med lite hjälp (en hel del) av världens bästa Anette så gick det vägen tillslut!

Men jag vill inte göra om det. Eller jo, det vill jag väl... Men inte än på ett tag.

Det var jättetrevligt i lördags iallafall. Vi åt god mat och drack gott, å så dansade vi en del förstås. Barbro dansade mest!=) Tack för en toppenkväll!

Nu är jag så sjuuukt trött. Jobbade på bageriet i gårkväll/natt... Och så har jag varit lite stressad idag angående permanenten. Nu vill jag bara sova... Har dock ett prov i morgon som jag kanske behöver läsa lite inför...

Gäääsp!

Gonatt.

/U.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Puh, här också för snart är den här jobbveckan slut!! Ledig fredag i morgon :-)

Längtar såå efter att få dra till Åkersjön och bara vara i nåra dar!! Med så trevligt sällskap kommer jag nog få det tipp-topp (väldigt bra med andra ord)

2009-02-05 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0