Trött

Idag har det inte hänt så värst mycket. Vanna fick sin försenade 1 ½ års spruta på eftermiddagen.... Gick jättebra, hon sa bara ajjjjjjeee... Och tittade förvånat på syster Anita. Inte en tår fällde hon, min lilla tuffing!

Nu i kväll har vi fått hem älgkött som vi stått och karvat på mest hela kvällen. Vi är långt ifrån klara med allt, men resten tar vi i måra. Tröttheten smyger sej på... Det börjar kännas att man sovit som en pissråtta de senaste två nätterna. Jag har nämligen (eftersom jag har varit hemma på dagarna) spenderat dessa två nätter i samma säng som våran lilla prickekorv Nora, alltså i hennes säng för att inte störa Peter och Vanna... Nora har av förståeliga skäl inte sovit speciellt bra den senaste tiden. Hon har väl vaknat i snitt kanske 7-8 gånger per natt, för att dricka vatten, gå på toa eller bara gnälla lite...! Stackars fisrumpan min... Får se hur det går i natt, det känns som att det kommer att gå bättre iallafall. Jag tror att det värsta är över nu. Hoppas jag.....

Nu blire natti natti för min del.

Sov sött.

/U.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0