När katten är borta....

Jag måste erkänna en sak.

Jag har varit otrogen...

Peter är ju borta i helgen, så då passar man ju på direkt förstås....

Det är ju lite hemskt egentligen.... Men det känns som att jag är kär!

Ni kanske inte vet det, men Andreas i Idoljuryn brukar ibland jobba lite extra på ungarnas dagis.... Jag vet att det låter lite otippat men så är det. Han vill väl ha ett vanligt jobb emellanåt åxå antar jag... Eller nåt.

Ja, det var alltså där det hände. Där som det hettade till mellan oss.

Kände direkt att vi klickade... Ni vet dom där blickarna som säger mer än tusen ord...

Det var en familjedag på dagiset, så det var fullt med föräldrar och även farföräldrar runt omkring oss, många potentiella vittnen till våran lilla fling alltså. Men jag tror inte att någon såg oss när vi smög in på toaletten....

Vi hånglade bara. Taffsade lite sådär men tillslut sa jag stopp.... Blev lite rädd att bli påkommen, nygift som jag faktiskt är..... Det skulle inte se bra ut.  Andreas blev skitsur! Han lockade mej kvar en stund till. Dörren var halvöppen så jag såg någons farfar sitta och läsa en tidning i myssoffan. Det var spännande och pirrigt. Vi var sådär riktigt nyförälskade....

Sen vaknade jag....!

Känner mej fortfarande lite pirrig när jag tänker på honom...



Visst är det roligt med drömmar....=)

/U.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ja,jag känner igen den känsla.Hade faktiskt ganska nyss en liknade dröm men det var med Mattias i EMD. Det kan pirra ett bra tag efter drömmen faktiskt.Kram på dig!!!!!!

2008-10-04 @ 12:16:18
Postat av: Angelica

Varför har jag aldrig sådan där härlig drömmar ? ...

2008-10-04 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0