Mina fina barn. Ja, eller våra.....

     
Lite kul att jämföra bilder på barnen.... Det här är ju Nora som ni kanske ser. 1½ -2 år gammal.

     
Vannapruppan!

Jag har ju tyckt att dom har varit så lik varandra förut, men nu ser man att dom så att säga drar iväg åt olika håll..! Men jag kan fortfarande inte säga vem som är lik vilken av oss... Tror att båda två är perfekta blandningar, helt enkelt!=)

Nu ska jag snart se "Ensam mamma söker". Älskar detta lite småpinsamma program.... Undrar just om det blir nåt hångel snart?!

Hörs.

/U.

Kommentarer
Postat av: Angelica.kusin vitamin

Kan det bli mer än små goa charmtroll med er som mamma och pappa? ....de är lik varandra ...men jag hade inte helt ärligt spontant pekat ut någon av er som föräldrar pga av slående likheter direkt ... =)

2008-10-27 @ 10:39:02
URL: http://almira.filosoferar.se
Postat av: MC

Hej svejs!

Jag tycker att ni har en varsin "look a like", Nora - pappa och Vanna - mamma! Kramisar från Aspås

2008-10-30 @ 08:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0