Min man!

Är världens bästa och roligaste!

Han kom på att han skulle klä ut sej och gå runt här bland grannarna och trick or treata eller vad man nu säger.... Bara det att han sa "bus eller öl" istället.....





Snygg va?!! Lite Kid Rock över honom eller hur....?!

Han hade lyckats samla ihop tre öl i påsen plus att han fick en par tre whiskeys på stående fot. Inte så illa pinkat! Tror att det var uppskattat av de flesta!

Happy Halloween på er!

/U.

Ps. Sminkningen är jag hyffsat nöjd med iallafall.... Med tanke på att jag gjorde den på en minut ungefär!

Faan vad jag är självgod. Förlåt.... Men jag e faan bra!!!!=)

Kommentarer
Postat av: Angelica.kusin vitamin

NI är för härliga =) .. Kan du bjuda lite foton på lill häxan och alla socker stinna barnen på mysjakt under halloween ?

2008-11-01 @ 11:16:02
URL: http://almira.filosoferar.se
Postat av: Veronica

Ja jäklar vad förställd Peter blev i dessa kläder!!

På mms:et som Arne fick igår kväll kunde vi absolut inte se vem det var! Klurade till slut ut att det kanske kunde vara Peppe!? Ja jäklar!!!!

2008-11-01 @ 11:29:05
Postat av: Kristina

haha!! riktigt HET =) du är jätte duktig!!

2008-11-03 @ 13:19:16
URL: http://liam07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0