Hmmmmm....

Det verkar som att vi har fått....



...I vår familj!

Har gått det på dagis nu ett bra tag, och nu på eftermiddagen när jag hämtade barnen så upptäckte jag några prickar på lilla Vanna.... 3 i ansiktet och ca 5 st på kroppen. Antar att det är koppor...

Så nu kan alla som vill ha vattkoppor komma och hälsa på oss! Hoppas att Nora får det åxå nu på en gång så dom har det samtidigt... Det vore ju mest praktiskt.

Idag har jag jobbat på bageriet, så det blev korthelg, ledig bara igår alltså. Känns lite tråkigt men man får tänka på cashen...!

Nu har Peter kommit hem ifrån Stockholm. Gubbarna från byn har varit och sett NHL-premiären på globen. Dom hade nog haft det bra lät det som.... Knepigt vore det ju annars. En helg i Stockholm utan kärringar... Det skulle nog åtminstone jag har uppskattat. Utan gubbar alltså.

Nu ska vi ta och slänga ungarna i säng. Vanna iallafall. Tror hon har lite feber åxå.... Stackars liten.

Gokväll.

/U.

Kommentarer
Postat av: Nenna

Jaså de är dax för vattkoppor... har själv aldrig haft de men de sägs att de är mindre roligt...

Jag hoppas att allt förövrigt är bra och att du har roligt i skolan :-)

Kramiz

2008-10-05 @ 19:36:32
URL: http://nenna.blogdog.se
Postat av: Nenna

Jaså de är dax för vattkoppor... har själv aldrig haft de men de sägs att de är mindre roligt...

Jag hoppas att allt förövrigt är bra och att du har roligt i skolan :-)

Kramiz

2008-10-05 @ 19:38:02
URL: http://nenna.blogdog.se
Postat av: Angelica

Jag sprang som en galning efter vattkoppor ,när pojkarna var små ...alltid steget efter ...Lagomt till midsommar kom de då på besök Så på väg till Lycksele fick vi käkar de utlovade hamburgarna i en igen immad bil i regnrusk . Potatismjöl är en dammande historia men som lindrar klådan . Jag hade den i en lite burk som "medicin" till tobbe ,fungerar helt utmärkt på honom ....Vem sa att det är fult att luras ?! =)

2008-10-06 @ 09:20:59
URL: http://almira.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0