Work

Nu börjar snart fotbollen!!! Heja Sverige!!!!!!!!!

Kan numera titulera mej arbetare igen. Första dagen på jobbet avklarad! Kändes knappt som att man varit därifrån... Alla program och PLU-nummer fanns där nånstans bak i hjärnan, fast jag inte arbetat på ett och ett halvt år. Konstigt egentligen!
Fast det blir en mjukstart... Är ledig i morgon. Vi jobbar ju ordinarie arbetstid sön-tors så eftersom det är midsommar på fredag så blir vi lediga torsdagen istället.

Ska hämta ut klänningen i morgon förresten... Fick postavin igår redan.

Spännande!!!

Hörs!

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

hmm började fundera på alla nr och upptäcker till min fasa att allt e borta.....110...ost?? 72....längder?? Nä jag kommer faan inte i håg ett enda jäkla nr! Det blir inget jobb för mig sommar!

2008-06-18 @ 22:09:39
URL: http://liam07.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Jo, men nästan... Osten var rätt. Längder 42, så det var nära!! Klart du ska jobba!!!!!=)

2008-06-18 @ 22:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0