Vinst

Fick ett telefonsamtal från Interflora idag....

Jag har vunnit andra pris i frågetävlingen...!!! Dvs ett presentkort på en tärnbukett! Ha, ha och jag som trodde jag hade svarat uruselt på alla frågor...

Det som är liiite surt är att tjejen som ringde sa att jag bara var ett ynka poäng ifrån att vinna brudbuketten...!!! Men, men ... Bättre att glädjas över det man får än att gräma sej över det man missat....

Idag är det förövrigt exakt två månader till dagen D.

Mycket kvar att fixa är det fortfarande. Jag och Peter ska eventuellt fara in till stan i morgon och titta lite på ringar, samt kolla runt på alla hårsalonger och jämföra priser för en bruduppsättning. Om vi hinner ska vi åxå kolla lite klänningar på uthyrningsställena i stan.

I lördags tog jag med mej mina tärnor, dvs Martina och Veronica och for in till stan för att titta på tyger till tärnklänningarna... Eller det var egentligen bara ett svepskäl för att få ta en lunch på en uteservering och hinka i sej några öl i den gassande, heta solen..!!! Vi hittade med andra ord inte riktigt det vi hade tänkt oss... Tror att jag ska ta med Maidie istället nästa gång. Känns som att hon kan lite mer.....=)

Nu ska jag ta och byta om och sticka iväg och köra ett styrkepass.

Hörs!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0