Utkast: Idag vart ...

Idag vart det ett tandläkarbesök då, lite oförhappandes.... Tyvärr så hade tandläkarn inte tid att laga min trasiga tand då hela fyllningen skulle bli tvungen att bytas ut. Så det bidde en liten provisorisk lagning så att man slipper ilningarna iallafall. Det var ju skönt. Fick en ny tid på måndag.

Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Blev ingen träning ikväll heller för jag hade visst tagit på mej att göra tårtor till niornas avslutningsfika i morgon, i Änge alltså. Sex stycken gräddtårtor med jordgubbar har jag gjort nu i afton. Ett jäkla stök blir det när man ska göra tårtor hemma.... Betydligt enklare och snabbare går det ju om man får hålla till på bageriet  ! Apropå bageriet så är det nu exakt en vecka kvar av min mammaledighet.... Nästa onsdag börjar allvaret igen! Ska bli jättekul faktiskt. Nästan så jag längtar...!

Nä, nu ska jag kolla fotboll igen.

Schweiz möter Turkiet på en regndränkt, plaskblöt fotbollsplan... Hur kul som helst att titta på faktiskt!

Gokväll!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0