Torsdagkväll

Idag var vi in till stan på förmiddagen för att storhandla. Mest då inför morgondagens midsommarfirande naturligtvis...! Efter avklarat uppdrag så lunchade vi på Max's. Drive In.... Med två barn i bilen.... Men det gick bra faktiskt. Spillde bara lite dricka... Inte sååå mycket annat kladd. Peter var skeptisk till idén. Jag var beredd att hålla med.... Men som sagt det gick bra.

På vägen hem stannade vi till i Krokom så jag fick hämta ut mitt efterlängtade paket....

Brudklänningen!

Kastade av mej paltorna direkt när vi kom hem, och ålade på mej klänningen. Ååååhhhh, vad fin den är!!! Bara liite förstor över bysten... Så den halkar ner lite grannn, då det inte är några axelband, men annars så satt den nästan som en smäck! Jag är så glad och nöjd över mitt köp! Vill så gärna lägga ut en bild... Men jag måste för tusan kunna hålla mej...!!!!!=)

Nu ikväll så har vi haft Paul och Malin med barn här på middag. Dom har ju tagit på sej det ansvarsfyllda uppdraget att vara värdpar/toastmasters på vårt bröllop. Så vi tog och bjöd dom på middag så att vi kunde prata ihop oss lite... Men det vart mest att vi satt och pratade om hur det var när dom gifte sej för fem år sedan... Tänk vad otroligt intressant det har blivit att höra om alla andras bröllop nu förtiden...! Förr har man inte brytt sej ens. Men nu försöker man snappa upp allt som är av intresse, all inspiration och alla idéer mottages tacksamt i dessa dagar!

Nä, nu måste jag ta ut tårtbottnen ur ugnen...

Är nog inte alla som bakar i denna sena timme. Men har jag lovat en jordgubbstårta till efterrätt i morgon, så har jag...!

Gonatt!

/U.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Arne har varit och köpt en kostym idag med skjorta och slips till på Dressman så nu är även han redo för bröllop!!! Snart är även min klänning färdig, kul!! Vi vann inget på vinlotteriet, men midsommar blir det ändå! Ha det så bra i Berge, vi kommer att vara i Tångeråsen!!

2008-06-20 @ 00:47:57
Postat av: Ulrica

Ha, det är många som måste köpa nya kläder bara för att vi ska gifta oss...!!=) Men en kostym är ju alltid bra att ha... Ja, nu är alla klänningar nästan färdiga iallafall. Skönt. Trevlig midsommar på er! Hoppas att vädret håller i sej som det är nu. Kram!

2008-06-20 @ 10:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0