Liiiite bilder

Jag har varit sjukt dålig på att fotografera på sistone.... Tömde kameran på bilder alldeles nyss och det var bara tre(!) bilder på barnen...!!! Detta under en tidsperiod på över två veckor! Dåligt.
Sen var det ju en del andra kort naturligtvis, på växthuset som vi sålt på Blocket och min cykel som vi åxå ska sälja bland annat. Cykeln som jag förövrigt köpte i fjol i tron att jag skulle komma igång att träningscykla.... Det bidde inte så och kommer inte att bli heller, så då är det bättre att sälja den. Just nu är det syster Veronica som håller på att testa den. Hoppas att hon vill ha den.


Min fiiiina cykel!


Sitter under bordet och käkar glass


Vi köpte en ny pool till barnen i torsdags.... Nora vart väldigt förtjust.... Och sen trött...!!!

Idag är planen att gå ner till Pia efter lunch. Nils har sin lediga dag från dagis på tisdagar så då brukar vi passa på att träffas. Nora och Nils leker ju hur bra som helst tillsammans....

Hörs senare.

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0