Klärt å betärrt...

Fick alldeles nyss ett SMS från kvinnan jag köpt brudklänningen av...

Hon har skickat den på posten idag, bör vara framme hos oss på onsdag! Wiiihiiii!!!! Känns verkligen hur bra som helst! Har ju under en ganska lång period nu suttit som besatt vid Blocket och kollat brudklänningar. Och grejen är den att innan jag kom på att jag kunde kolla begagnat på Blocket så var jag mycket inne på alla designer, och märkesklänningssidor och kollade på nya klänningar. Svindyra förstås... Lilly, Benjamin Roberts, Forever Yours, Nixa, Garamaj, KiK, La Sposa... Osv....!! Finns en hel del kan jag meddela. Vad jag vill komma till är att redan då fastnade jag för en speciell klänning på KiK-s hemsida.... Men jag tänkte att man åtminstone kanske kunde hitta nån ungefär liknande för en lite billigare slant...!!

Men nu har jag köpt precis, exakt den klänningen!!!!!!!!=)

Inköpt tidigt i våras vad jag kunde förstå, därefter använd en gång (såklart!) och efter det kemtvättad. Nypris över 8000 spänn. Jag fick köpa den för 3500! Lika mycket som den billigaste klänningen kostar att hyra för en dag! Jag är såååå nöjd!

Jag vet dock redan nu att den kommer att vara några cm. för stor.... Men där förlitar jag mej på pappas fru Maidie och hennes talang med nål och tråd...!!!!

Tärnklänningarna är på god väg att bli klara redan (köpte tyget i torsdags), och näbbklänningarna hänger färdiga att användas i garderoben här hemma.... Maidie är fantastisk! Alla blivande brudar borde få ha en egen liten Maidie att ta till..!!! Står i stooor tacksamhetsskuld till henne. Får nog bjuda på fler grillmiddagar i sommar kanske!

Nu är alltså följande klart:

¤Brudklänning

¤Tärnklänningar

¤Näbbklänningar

¤Bandet som ska spela på festen

¤Festlokal

¤Solist Camilla har meddelat att hon gärna sjunger i kyrkan

¤Solosångerna har vi valt (har dock inte pratat med Camilla om valen än)

¤Ingångs/utgångsmusiken är valda

¤Ringar... Inte klart än, men vi har bestämt hur vi ska ha det iallafall!

Ja, det var nog allt tror jag....

Har säkert glömt nåt men det får jag väl återkomma med.

Nä, nu ska jag kika på lite fotboll. Jäkligt trist att Sverige förlorade....  Det var ju så nära en poäng!!!!

Gokväll!

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh vad jag längtar!!! Det ska bli så jäkla roligt!! Hoppas på att få träffa dig snart =)

2008-06-15 @ 13:29:43
URL: http://liam07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0