Födelsedagsdag

Jobbar numera heltid. Det är därför det är så klent med uppdateringar här på bloggen.... Jag måste försöka skärpa till mej, mest för min egen skull...

Midsommarafton var jättetrevlig, med sill, nubbe, lekar/tävlingar, trevligt sällskap, god mat och lite karaoke mot slutet av kvällen. En toppendag-kväll med andra ord!

Får väl slänga in lite bilder i eftermiddag när jag kommer hem.

Idag fyller världens bästa Peter 35 år...


Grattis Älskling!

Nä, nu måste jag borsta bissarna och fara...

Hörs.

/U.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallå! Ja, vi hade det jättetrist... =) Grattis till bröllopet förresten! Det var verkligen en rolig nyhet! =) Hoppas allt är bra med er! Tycker vi alla borde ta en helkväll nu nån gång i sommar, det vore jättekul!

2008-06-28 @ 05:13:25
URL: http://yerksmurth.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej jag såg att du letade efter noter till låten "Like the sun" med RyanDan. Det är nämligen så att jag ska spela och sjunga den på ett bröllop men jag hittar inte heller noter på den.

Den låten är så himla underbar :) Och så såg jag att du hade skrivit att er pianist/sångerska kunde kanske själv ta ut den på piano. Så jag undrar finns det en möjlighet att du skulle vilja skicka den till mig(om du har tid om hon lyckas ta ut den. Bröllopet är om två veckor så det börjar kännas lite stressat för mig och mina kompisar som ska framföra den.



Du får ha det så bra ochjag hoppas att du får ett underbart bröllop! Tack på förhand :)

Mvh/Anna

2008-07-01 @ 15:49:43
Postat av: Ulrica

Hej! Har precis pratat med Camilla som ska framföra låten, och hon trodde nog att hon kunde ta ut den på pianot... Du kan väl i så fall ta kontakt med henne själv. Om jag får din mejladress kanske jag kan mejla hennes nummer. Låten är världens bästa just nu, tycker jag iallafall!!=)

2008-07-01 @ 21:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0