Fantastiska Youtube

Titta och lyssna på det här klippet....

Jag har funderat så mycket under alla år vad det är för låt som jag går och nynnar på ibland... Ganska ofta.

Våra grannar hade den här filmen på VHS som vi såg ungefär hundra gånger...!!! Det är en rockopera som heter Rock'nroll wolf har jag upptäckt nu. Youtube är fantastiskt!!! Jag har genom alla år nynnat den här låten för folk och aldrig är det nån som har känt igen den....

Är så glad att jag äntligen fått fatt på den. Fatta vilka flashbacks från barndomen jag får genom att se dessa klipp.... Känner igen precis allt!!

Är det bara jag som sett den här filmen eller finns det fler därute som känner igen klippet?

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0