Dejt

I morgon ska jag ha min uppskjutna dejt med studievägledaren.... Det ska bli spännande. Fick lite problem med barnvakt, men då är det tur att man har hjälpsamma, snälla grannar... Pia ska ta hand om ungarna under den timman jag är borta. Tänkte ett tag att jag skulle ta med mej barnen, men då vet jag att jag kommer att vara okoncentrerad och ofokuserad så det var kanon att Pia kunde ställa upp. Tack!!!=)

Idag har det varit varmt så in i bänken. Har haft en läskig huvudvärk mest hela dagen.... Antar att det berodde på att jag druckit för lite. Nu på kvällen har det blivit bättre som tur är.

Nä, nu måste jag gå och lägga Vanna som sitter här i mitt knä och leker telefon med miniräknaren.... Hon vaknade för ovanlighetens skull för en stund sen och var ledsen, vilket nästan aldrig händer! Antar att hon var lite för varm, så nu har jag tagit av pyjamasen och gett henne lite vatten, så hoppas jag att hon har lust att somna om...!!

Gokväll!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0