Badpremiär

Dejten med studievägledaren gick bra. Nu känns det som att jag är på gång att förändra nåt i mitt liv....

Har fått nys på två olika utbildningar som jag ska söka. Känns jäkligt kul faktiskt!

Det blev ingen styrketräning nu ikväll... Vi tog och for ut med båten när Peter kom hem från jobbet. Faan vad härligt det är att åka båt när det är så här varmt, helt underbart!! Vi tog med oss skinksallad som vi åt ute på Västerön. Premiärdoppet är numera avklarat åxå...!!! Tänk att det redan hunnit bli så varmt i vattnet att man kan bada utan den minsta tvekan!!! Både Nora och Vanna badade åxå. Vanna var helt galen... Hon skulle vara i vattnet precis hela tiden...! Totala motsatsen mot hur Nora har varit. Men Nora lossnade det för förra sommaren när vi var på Lövsta och badade i en tempererad pool för första gången. Så idag badade även hon en hel del.

När vi kom hem vid åttatiden så tog jag på mej löparskorna istället för en runda runt byn. Så det blev konditionsträning istället för styrketräning idag alltså.

Jag har hittat världens finaste brudklänning på blocket förresten. Något lite för dyr för våran budget kanske (4500:-) men jag tror jag ska höra med min kära mor om hon kan sponsra en liten del... Typ halva kanske....!!=) Vi får se...

Får se om man kan sova något bättre inatt kanske.... Peter har letat fram fläkten... Skönt!

Gonatt.

U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0