Vi ger faan i viktväktarna

Nu har jag och Maidie bestämt oss för att skita i viktväktarna framöver. Alltså vi ska fortsätta att gå ner i vikt men vi ska sluta fara in på måndagarna för att väga oss. Det är ju så förbaskat mycket folk och allt tar så in i helvete lång tid så man blir ju vansinnig.... Och eftersom allt vi gör där är ju att väga oss (stannar aldrig på lektion) så bestämde vi oss idag för att väga oss hemma, tillsammans en gång i veckan. Har vi då gått upp i vikt nån vecka så ska vi "böta" en hundring. Det ska nog funka lika bra som morot, tror vi.

Vet ni om förresten, ni som läser min blogg, att det går att lämna kommentarer....?!! Vore ju kul att få veta åtminstone vilka några av er är. Jag vet ju hur många ni är, men inte vilka ni är...! ;)

Gör som ni vill förresten.

Ha en fortsatt trevlig dag!

/U.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som en bra idé måste jag säga!

2008-01-28 @ 17:13:20
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Kristina

Tjoohoo! ska jag hälsa på dig på torsdag??

2008-01-28 @ 20:47:46
URL: http://liam07.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoho!!!
Jag följer ju din blogg, men det vet du ju redan men jag lämnar ett litet forspår ändå.....
Hoppas träningen fortsätter för det är ju kanon, man blir liksom tvingad att gå och det är bra för mig :). Hare så ses vi på torsdag. Kramis

2008-01-28 @ 21:16:34
Postat av: Anonym

Men, namnet kom inte med. Det är Malin i alla fall, på berge
:)

2008-01-28 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0