Underbar vinterdag

Vilket otroligt vackert väder det är idag... En helt perfekt vinterdag, 7 grader kallt, nysnö och alldeles gnistrande!!

Vi har varit ute hela familjen och åkt lite skidor. Nora har blivit otroligt duktig faktiskt, på dom här få gångerna vi varit ute. Har fått jättebra balans och kan ta sej fram i någorlunda fart... Fast ibland blir hon arg och less, då ska hon ta av skidorna och gå en stund, men sen efter en stund då ska dom på igen. Sådär får man hålla på...!

Här kommer lite bilder från våran dag.

image297

     

     

  

Jag åkte ett varv på spåret, knappa två kilometer är det väl, tror jag... Men jäklar vad jobbigt det är att åka längdskidor, det tar inte så många minuter innan man får blodsmak i munnen kan jag tala om...! Kan ju bero på att man inte e så där jättebra tränad kanske... Eventuellt.

Hörs mera senare.

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilka fina bilder! Du blir ju bara smalare och smalare, herregud! Nu är ju Liam sjuk, men när han frisknar till ska vi ses! Hälsa Martina att jag ska ta med mig bärselen när jag kommer till byn på besök. Hälsa henne också att det var ett jäkla tjat om min fyllelördag ;-) (hade inga pengar på mobilen när jag fick hennes sms) Kram!

2008-01-13 @ 23:33:06
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0