TV-söndag

Idag har vi mest tittat på skidor hela dagen. Faan va bra hon e Charlotte Kalla!!!

Fick ta en liten biltur mitt på dagen... En vän va på krogen igår och blev visst kvar i stan. Så jag ryckte ut och for och hämtade henne... Man får ställa upp lite ibland för sina singelvänninor. Har inte så många såna, inser jag nu när jag tänker efter.. E nog bara en tror jag...!

Gick ner till Martina och Ronny nu en sväng på kvällen så att Nora skulle få leka av sej lite innan det blir läggdags. Har precis kommit hem. Tänkte försöka att se "Paradiset" ikväll på fyran, tror faktiskt inte att jag har sett den filmen... Boken e ju bra iallafall! Blev sååå sugen på ostbågar eller dillchips och coca-cola... I såna lägen är det lite trist att man bor på landet... Eller så är det bra kanske...!! I morgon börjar allvaret igen, dax att börja bete sej som en viktväktare igen. Kanske försöka komma igång med någon slags träning eventuellt. Det vore ju bra....

Nu ska jag göra Nora klar för sängen. Vanna har redan somnat tror jag, det är åtminstone tyst i sovrummet...!

Gokväll!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0