Stan igen!

Som sagt idag var jag in till Östersund igen. Vi for in vid tolv-tiden ungefär... Jag, barnen och Maidie.

Vi uträttade lite ärenden, bla så köpte jag biljetter till skidskytte-VM, det glömmer ni väl inte gott folk..!!! Det kommer att bli en upplevelse tror jag. Man måste passa på när det anordnas något på hemmaplan, eller hur!

Ja, i vilket fall... Klockan halvtvå var det dax att knata ner till viktväktarlokalen för att köa en lååång stund för att få kliva upp på vågen (sjukt egentligen) och få sin dom..! det hade gått jättebra för mej faktiskt, minus 1,6 kilo på en vecka. Det är såna siffror man vill ha!! Efter det gick vi och fikade en mumsig, jättestor räkmacka på Domus, sååå gott var det. Maidie bjöd och jag kom på när jag kom hem, att jag glömde att tacka så Maidie, om du läser detta, tack så jättemycket!!! Nästa gång bjuder jag!=)

Sen var det till att åka en sväng på matpiraten för att passa på att handla upp sej lite. Kul att handla med två trötta, griniga barn. Tur att vi var två.

Nu ikväll har jag varit på gympa. Det gick väldigt lätt ikväll tyckte jag. Jag kände mej stark på nåt sätt... Konstig känsla...!

Nu blir det kvällsfika och sen ska jag lägga mej och lyssna på min bok. Ja, just det, lyssna... Håller för första gången i mitt liv på att lyssna på en CD-bok. Känns inte som en grej för mej riktigt. Önskar hela tiden att jag hellre fick hålla den riktiga boken i händerna och läsa själv. Det är "Olycksfågeln"  av Camilla Läckberg. Men den verkar vara bra iallafall, det är ju huvudsaken.

Gokväll!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0