Skit åxå!!!

Fan, jag har precis suttit och skrivit ett helt inlägg med bilder och grejer och så råkade jag flippa bort det!!! Hur arg och lessen blir man inte då... Speciellt jag, för det tar ungefär hundra år för mej att skriva, e ingen dataexpert direkt!

Ja, jag hade skrivit att jag tycker det är skittrist att städa bort julen iallafall. Så allt annat är borttaget men våran finfina gran står kvar! Och så la jag in den här bilden.


Sen så berättade jag om Noras och Vannas speciella saker som dom bara måste ha när dom ska sova... Men det tar jag och återkommer till senare för nu har jag helt enkelt inte tid att sitta här mera!

Så vi hörs senare!

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

så du kan lägga upp bilder din jävel....varför är det bara min sida som krånglar!! kram!

2008-01-16 @ 16:19:02
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0