Skidutflykt

Det tar en stund att återhämta sej riktigt ordentligt efter en magsjuka har jag märkt. Hade ingen riktig matlust varken igår eller idag, men nu till middag så gjorde vi en "Flygande Jakob" och det slank ner bra må ni tro...!! Sen kom farfar Kenneth och faster Yvette hit en sväng, då drack vi kaffe och åt en biskvi... Det var åxå gott men nu känner jag mej lite lätt illamående igen. Fast nu vet jag ju att det beror på att jag ätit lite för mycket och för onyttigt!

I morgon så ska vi ha en lite utflyktsdag, hela familjen har vi tänkt. Ska ta med oss skidorna och gå upp på spåret här i byn och åka lite. Vi gav ju Nora längdskidor och pjäxor i julklapp och idag så var hon och Peter upp på spåret för en premiärtur... Jag och Vanna stannade hemma i sängen. Vanna har nämligen blivit förkyld och har även lite feber, stackars liten! Men som sagt i morgon så hänger även vi på, ska packa i en ryggsäck med lite gott fika och bara mysa... Får hoppas på lie härligt väder bara...!!

   
En blivande skidstjärna månntro...?!!=)

Ikväll hoppas jag på att det är nån bra film att titta på. Jag tror att Nora kommer att kunna somna i hyffsad tid i kväll faktiskt, hon har inte sovit nåt idag så då brukar det kunna funka bra.

Gokväll!

/U.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, oj då. Spindlar är inte riktigt min grej.. kanske ludna dessutom! =)så jag hoppas dom är för frusna för att hålla sej framme i mars om resan skulle bli av. =)

2008-01-03 @ 15:15:24
URL: http://yerksmurth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0