Rea

Idag blåste jag in till stan alldeles einsommen... Lämnade sambo och barnen hemma.

Tänkte att jag skulle göra mej några rea-fynd... Men jag konstaterade ganska snabbt att jag inte är någon rea-människa. Jag bara haaatar när allt bara e ihopklämt på en och samma ställning... Man får lixom ingen överblick, så man måste verkligen titta igenom precis allt för att eventuellt hitta nåt som ändå inte finns i ens storlek....!  Värst e ju Vero Moda där allt bara ligger slängt i en stor hög på ett bord. Ni kommer aldrig hitta mej grävandes i den högen, det är ett som är säkert!

Hittade ändå lite kläder åt barnen på Åhlens. Några tröjor och lite strumpor bara. Nora blev sååå glad åt sina nya strumpor, tror att hon har använt alla tre paren nu ikväll... Det är tacksamma barn man har!
Köpte en tunika åt mej själv på Stadium, av alla ställen...! En grå med knytning i midjan. Martina har exakt en likadan, tror jag. Jätteskön iallafall. Provade även en grön klänningstunika på Indiska... Den var jättefin men den satt något tajt över bysten i storlek M men inte så att det var helt omöjligt, ska fundera till på måndag när jag ska in igen. Har bestämt att jag aldrig ska handla kläder större än medium igen... Har ju snart gått ner 13 kilo, så det vore väl faan om man ska behöva köpa large, eller hur!

Ikväll har vi bara slappat i soffan. Kollat lite på handbollen... Gick ju inte så bra. Har ni förresten sett den otäcka störtloppsolyckan som inträffade idag....? Fy faan va läskigt. Hoppas att han överlever och inte får alltför svåra hjärnskador, men när tillochmed hjälmen går sönder och flyger av kan man ju misstänka att det inte blir så bra ställt med hjärnan kanske.... Hoppas det går bra... Stackarn.

Nä, tillbax till soffan.

Gokväll!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0