Nystädat och svordomar

Fan vad jag trivs bra när det är nystädat! Onödig svordom, jag vet... Men sån e jag. Svär en massa helt onödiga svordomar hela tiden, det är därför jag kryddar den här bloggen med en massa fula ord titt som tätt... Bara för att jag e sån bara! Min mor tycker att jag ska sluta upp med att åtminstone skriva svärord för hon jobbar på skola och skulle gärna vilja kunna visa min blogg för eleverna när dom jobbar med datan.... Men hon tycker att det rimmar lite illa, när dom hela tiden försöker att arbeta för ett bättre språkbruk i skolan, utan svordomar och fula ord...! Det kan man ju hålla med om.

Men jag är ju en trotsig trettiettåring, så jag fortsätter att svära.

Är det nån som är våldsamt överkänslig mot svordomar så får ni väl helt enkelt hoppa över dom orden när ni läser... Det är ju lätt...!!!

Men som sagt, det är skönt med ett nystädat hem. Luktar gott överallt och så får man som en lugn, fridfull känsla i hela kroppen... Då bara måste man ju elda en massa värmeljus och "Aroma melts" och helst av allt skulle man ju vilja ta ett glas gott, rött vin och sjunka ner i lädersoffan och bara läsa en bra bok. Tyvärr har jag ingen bok på G just nu. Om det är nån som har ett bra boktips så tar jag tacksamt emot det... Älskar kriminalromaner av alla det slag. Förr läste jag mycket Stephen King och Dean Koontz, men det törs jag fan inte längre... Konstigt det där, att man blir fegare och fegare med åren. Jag skulle aldrig våga se en skräckfilm nu, men när jag var fjorton, femton så var skräckfilmer/rysare typ det enda jag hyrde....!! Strange.

Nä, nu ska jag njuta lite mer av vårat nystädade hem för efter halva morgondagen så är det ju inte så städat längre. Det är härligt med småbarn!=)

Goafton.

/U.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0