Ny energi

Idag är det en helt annan stämning i vårt hem. Nora är så gott som helt frisk, klart att det rinner lite snor och kommer lite hostattacker då och då, men det bryr vi oss inte så mycket om...!! Natten var god. Nora vaknade bara nån gång och detta inte beroende av att hon hostade, utan det var mer som vanligt. Skönt!

Idag så ska vi fara en sväng på Krokom och handla lite inför helgen.... Herregud, det är snart helg igen... Snacka om att tiden rusar iväg! På tal om tid som rusar så blir Vanna 11 månader idag, en månad kvar tills ettårskalas med andra ord. Kanske måste börja fundera på vad jag ska baka för kakor och vad för slags tårta jag ska göra... Ja, det kanske jag inte behöver fundera på riktigt än ändå....!

Ska försöka hinna städa lite ordentligt sen efter vi varit och handlat. Måste köpa mej en ny skurmopp bara... Den gamla har pajat så "teleskopet" bara far ihop hela tiden, så tillslut går man och torkar golven med en skurkäpp som är ungefär en meter lång... Inte så skönt för ryggen direkt!

Nu ska jag plocka upp Vanna som har sovit i en timme drygt, ge henne lite lunch innan vi far.

Ha de.

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0