Mitt i veckan

Ni va mej ena hemlighetsfulla rackare.... Här fiskar man efter att få veta vilka ni är som läser min blogg, men icke.

Ja, ja skit i det då.

Nu ligger mitt ena barn, den yngre, och sussar i sin sin säng och mitt andra barn ligger i soffan och tittar på barn-TV. Måste med jämna mellanrum gå och kika så att hon inte somnar. Det gjorde hon nämligen igår... Då får vi ha henne vaken till ca. elva på kvällen. Inte bra. Man måste få ha lite tid att bara umgås med varandra åxå, annars funkar det ju inte.

Idag har vi varit ute i det vackra vädret. Tog först en liten sparktur och sen var vi bara här ute på gårn, Nora drog Vanna i pulkan runt huset.

Faan nu hade hon somnat.... Det här går inte, måste aktivera henne.

Hörs mera senare.

/U.


Kommentarer
Postat av: Erica

jag läser;=)

2008-01-30 @ 17:26:52
Postat av: Pia

Hej svejs!!
Jag läser ibland...

2008-01-30 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0