I väntan på Liam

Idag känner jag mej ovanligt pigg faktiskt.

Somnade kanske vid strax efter elva igårkväll och sov, utan att vakna en endaste gång, ända till klockan sex i morse.... det händer ju inte alltför ofta kan jag meddela. Ibland vaknar Vanna vid tre halvfyra och vill ha välling och alltsom oftast vaknar Nora till någongång under natten och vill bli hämtad till våran säng. Även om barnen sover klockrent en hel natt så brukar ju en annan vakna till ett par gånger ändå, av gammal vana, men som sagt inte i natt... Klockan sex i morse så var det åxå Nora som vaknade och ropade på mej, Vanna vaknade även hon när jag gick för att hämta storasyster. Då gjorde jag välling åt båda två och sen somnade vi alla om till halvnio! Så idag är man utsövd. Skönt.

Nu väntar vi på att få besök. Kristina och Liam är just nu på väg hit... Ska bli trevligt! Vanna ligger för tillfället och vilar lite så att hon ska vara riktigt pigg när fjåsen kommer...!! Synd bara att Liam verkar vara lite rädd för den kanske något burdusa Vanna. Men han vänjer sej nog så småningom.

Ikväll är det vinkväll... Middag och vindrickning på föreningshuset. Ska bli såååå trevligt, det var ju ett tag sen det var nån middag så nu känns det extra kul! Hoppas att det blir nån smaskig mat. Maidie och jag hade våran egna privata invägning idag här hemma.... I fortsättningen ska torsdagarna vara våran vägningsdag. Bra att ha det innan helgen. Måndag är ju egentligen sämsta dagen att väga sej på, då väger man ju som mest om man har "fuskat" på helgen.... Kanske just därför viktväktarna har det på måndagar, så att man inte ska fuska så mycket under helgerna. Kanske.

Nu tror jag Vanna är vaken.

Ha de! 

/U. 


Kommentarer
Postat av: Martina

Tjena!!!
Nu kan jag läsa här varje dag,för nu har vi internet.Jiippii!!!Ska kanske öppna en egen bloggsida också när jag får tid.I dag blir det läkarn med barnen,Simon har fått feber igen.Ha det bra.Kram/Lillasyster.

2008-01-31 @ 12:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0