Förkylt

I morse sov båda barnen till klockan halvtio...!

Det är inte sådär jätteovanligt i vårat hem faktiskt, både Nora och Vanna gillar att sova mycket och länge på mornarna... Men just nu så tror jag att det beror på att båda två har blivit dunderförkylda! Vanna har haft en besvärlig hosta i snart en vecka och i förrgår så började ju även Nora att hosta och kraxa. Hon hade även lite feber igårkväll när hon skulle lägga sej, hon känns lite varm nu åxå faktiskt.
Så nu är det torka snor som gäller i vårat hem!

Idag blir det väl en innedag till antar jag. Passar på att städa och plocka litegrann... Peter har ju börjat jobba idag efter jullovet så nu är det back to vardagen igen. Känns lite skönt faktiskt. Det blir som inget vettigt gjort när det är alla dessa helger hela tiden och det känns som att man har semester på nåt vis, bara för att Peter är ledig...! Nä, nu måste alla rutiner tillbaka igen, så det blir nån ordning på torpet.

Det var allt för nu.

Hörs. /U.

Kommentarer
Postat av: fyllo Kristina

jag vet....skit dålig på att blogga numera! Haha japp jag har aldrig varit så full i hela mitt liv känns det som, och så möter jag Martina, jävla otur haha!! kommer inte i håg ett ord av vad jag sa eller vad hon sa, sånt som händer när man dricker sprit ;-) Men nu mår jag fint! kram!

2008-01-07 @ 20:03:56
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0