Dagen efter

Festen var rolig!!

Vi åt god mat, drack vin och pratade och skrattade som galningar. Ibland är man ju bara på ett sånt humör... Allt blir så himla kul så man måste bara skratta hela tiden, så tårarna sprutar! Skulle tro att det finns en hel del roliga bilder, men batteriet tog slut i kameran igår så just för tillfället sitter det i laddaren. Det ska bli jäkligt spännande och se hur många bilder som togs igår egentligen... Vissa gånger har man ju lyckats ta uppemot hundra(!) bilder på en och samma kväll.... Känns som det kan ha blivit några stycken igår åxå...!

Har precis avslutat en delikat frukost bestående av dillchips och fruktsoda. Barnen är ju hos farmor Maud och Peter sliter just nu i längdspåret på Milkoloppet, så jag är alldeles allena. Är inte så ofta direkt nuförtiden som man är ensam hemma, så jag passar på att njuta av lugnet och bara slappar. Har legat en lång stund och lyssnat på min bok, det är faktiskt ganska så avkopplande att lyssna på en bok, men det gäller ju att det är ganska lugnt runtomkring en annars är det ganska lätt att tappa fokus.

Nu ska jag kolla om batteriet laddat klart så jag kan få se alla bilderna sen igår.... Spännande... Sen ska jag lassa upp en stor portion glass med chokladsås och bara mula...! Just ja, det är vägning i morgon... Äh, skit i det. Glass är gott.

Hörs senare!

/u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0