VM-invigning

Nu ikväll så har jag varit barnvakt åt mina barn i Nälden.... Alltså hemma hos farmor Maud. Låter kanske konstigt.

Peter och Maud och några till for in och kollade in invigningen, och eftersom vi ska fara in rätt så tidigt i morgon och titta på tävlingarna så kom vi fram till att det var bäst att barnen fick sova hos farmor redan från fredag, så slipper vi väcka våra sömntutor till ungar tidigt i morgonbitti för att skjutsa iväg dom till Nälden. Så där har jag tillbringat min fredagskväll. Med barnen framför Lets Dance på Tv-n och ett glas rött att smutta på, rätt så trivsamt faktiskt! Vi kom väl hem för en 45 minuter sen ungefär.... Har packat iordning lite stuffs för i morgon, ska ställa klockan på halvåtta har vi bestämt.

Tror det kommer bli kaosartat.... Kommer ju vara huuur mycket folk som helst!!

Hade varit skönt att sett tävlingarna på TV istället....

Närå, det blir säkert kul. Speciellt efter ett par öl.

Nu blire gonatt.... Vi kanske ses i morgon...!!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0