Vikt

Vannas vikt ligger numera på strax över tio kilo, 1040 gr. tror jag det var för att vara exakt och så är hon 79 cm. lång. Sprutan var inga problem. Läkaren som tog den var så himla snabb så varken jag eller Vanna hann reagera förrän det var över... Inte en endaste liten tår hann det komma!

Jag vägde mej åxå idag, hemma hos Maidie efter tandläkarbesöket... Nästan ett helt kilo har jag gått ner den här veckan. Har nu totalt gått ner ungefär fjorton och ett halvt kilo...!! Det låter ju helt sjukt. Hur jävla fet var jag inte då...!! Tycker inte direkt jag är jättesmal nu ens. Kanske ska leta reda på en bild från innan viktväktarna...

Varsågod...


Det här var nog veckan innan jag blev medlem.


Det här är för en månad sen. Ja, jag erkänner... Jag e hyffsat nöjd med den här bilden..!!

Eftersom det mest är jag som tar alla bilder i våran familj så blir jag ganska sällan med själv. Så jag hade inget nyare än den där bilden från Pias trettioårskalas som jag by the way tagit själv...!! Men visst ser man väl lite skillnad...?!

Gokväll för nu.

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

OJ vilken skillnad! och ja, du är jätte fin på bilden =) Kram!

2008-02-22 @ 12:11:54
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0