Snö, snö, snö....

Vilket alldeles underbart väder det är idag....

Man får värsta vårkänslorna, älskar att det är så ljust på eftermiddagarna och en bra bit in på kvällen. Får en skön känsla i kroppen helt enkelt!
Vårkänslorna till trots så har det ju dimpit... dumpit, (eller vad man nu säger) ner en hel del snö dom här senaste dagarna. Igår var snön riktigt tung att skotta när det var plusgrader, ordentligt svettig och trött i ryggen blev jag då. Idag var det betydligt lättare... Det fullkomligt bara sprutade snö när jag for fram med skoveln!
Tycker det är riktigt roligt faktiskt, att skotta snö. Kul när det blir snyggt och "rent", och vilken fantastiskt bra vardagsträning det är sen...! Hoppas att det kommer mer...!=) Nä, kanske inte förresten. Vill ju ha vår nångång åxå.

Idag på förmiddagen så lagade jag och Lotta till maten tills ikväll, så det mesta är färdigt. Skönt. Då behöver man inte vara där så väldigt mycket tidigare för att förbereda, en timma ska räcka har vi bestämt... Då hinner vi ta ett glas vin i lugn och ro åxå har vi räknat ut..!

Det var vägning hos Maidie idag förresten. Jag fick böta för första gången.... Hade gått upp ett halvt kilo! Har inte direkt levt som en viktväktare denna veckan som gått kan jag erkänna, så det var väntat. Det är bara att ta nya tag.

Hörs sen.

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0