Onsdag

Igår var vi ju och hälsade på Liam och hans föräldrar.

Liam var ju som ni minns ganska så förskräckt för Vanna, våran lilla sopran, men igår gick det jättebra. Blev väl lite darr på läppen nån enstaka gång bara, som till exempel när Vanna laddade för en stor blöt puss adresserad till favvokillen Liam...! Men i det stora hela gick det bra. Dom satt så snällt och plockade med leksakerna bredvid varandra. Gulliga ungar!

Idag skulle vi egentligen ha hälsat på lilla Ellen här i byn som fyller ett år idag, men Nora har varit lite tussig här på förmiddagen. Dålig i magen och lite varm (hoppas att det inte är magsjuka... Eller hur Kristina...!!) så hon fick lite Alvedon för tjugo minuter sen ungefär och nu verkar hon helt frisk igen. Men vi skippar ettårskalaset ändå... Vill vara helt säker på att hon inte har nåt som smittar, så vi får ta det en annan dag.

Börjar så smått att längta till helgen....

Skidskytte-VM drar ju igång. Det kan väl ingen ha missat...!
Vi ska in på lördagen. Har barnvakt hela dagen och hela kvällen och hela natten, så vi ska väl göra stan rejält kan jag tänka mej... Måste ju passa på när det anordnas ett så stort evenemang! Lite får man väl hålla igen förstås.... Vannapluppen fyller ju år på söndagen, kan ju vara trevligt om inte mamma och pappa är sjukt bakis hela hennes födelsedag...! Tycker ändå inte särskilt mycket om att vara bakis. Konstigt, va...?!

Idag borde jag börja baka nånting. Måste väl ha iallafall fyra sorters hembakta kakor tills på söndag, plus att jag måste baka tårtbottnar. Tänkte försöka mej på att göra en kanintårta, en rosa och vit... Kan väl inte va så svårt. Eller..?! Det återstår att se.

Nä, nu lunch.

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nu blev jag nervös!! läser inte du min blogg? ;-)

2008-02-06 @ 13:28:05
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0