Min tur...

Jaha, idag är det jag som är kass i kistan....

Är dock inte spysjuk och mår heller inte särskilt illa, men har väldigt ont i magen och D-ordet...!

Blir det inte värre än såhär är jag väldans tacksam. Jag hoppas att vi alla är friska till på fredag för då hade vi tänkt att ha Vannas uppskjutna ettårskalas. Vanna är förresten mycket bättre idag, hon har både ätit välling och macka nu på förmiddagen. Just nu ligger hon och sover men hon har varit uppe och "lekt" lite med Nora, skrattat och skrikit.... Såååå skönt att höra. Igår var det inte mycket liv i henne.... När man tog upp henne i famnen så var hon som en slapp liten hösäck, så trötta och olyckliga ögon...!
Men som sagt idag är det gamla vanliga Vanna vi har fått tillbaka.

Nu har Nora precis kommit in efter att ha varit ute i blåsten och lekt lite för sej själv. Hon brukar göra det ibland, då sitter hon och gräver i snön eller rullar nerför snödrivorna här uppe på gårn. Idag var hon dock inte ute särskilt länge, tyckte inte det var så roligt att det blåste så mycket tror jag.

Undrar om min mage pallar med en kopp kaffe....

Blev vansinnigt kaffesugen nu.

Tror jag chansar faktiskt...

Goddag.

/U.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallå! Ja, det ska bli riktigt kul att fara iväg en sväng! =) London låter inte så dumt! Har aldrig varit där men det är ett ställe jag verkligen skulle vilja fara till oxå. Finns så mycket man vill se där. =)

2008-02-13 @ 12:34:57
URL: http://yerksmurth.blogg.se
Postat av: Grethe

Hoppas ni kryar på er....har oxå haft en ihärdig magsjuka med feber! Kram Grethe

2008-02-15 @ 11:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0