Ljus

Jag var som sagt på ljusvisning igårkväll. "Party Lite" heter märket. Väldigt mycket fint finns det ju förstås att beställa och massor med olika doftljus som doftar sååå underbart att man bara vill ha precis allihopa..!! Men det är ganska dyrt.... Jättebra kvalitet, men dyrt. Kom undan hyffsat ändå, det fanns en rea-katalog...!! Totalt inhandlade jag ljus för ca 250 spänn. Mamma tror jag kom upp i närmare 500.... Som vanligt. Hon är en riktig ljusfantast!
Vi fick ett varsitt votivljus (ett sånt som smälter ner och blir flytande) med oss som gåva när vi gick hem, som jag eldar för tillfället, så just nu doftar det choklad/cocos i hela huset.... Mmmm... Blir riktigt godissugen faktiskt. Inte bra.

Senare idag så ska vi fara ner till Krokom och gratta Jenny i efterskott. Hon fyllde den 18-e, men Martina var ju i Härnösand förra veckan och jag hade inte heller tid att fara på hennes kalajs så det får bli idag istället. Då får vi åxå tillfälle att träffa Jennys stooora hund Izze, en dobberman.... Jättefin och snäll. Tror att jag har en bild faktiskt....



Japp det hade jag....

Vanna var lite småskeptisk (läs livrädd) för honom första gången dom träffades så vi får väl se hur det går idag...!

Nu ska jag förse ungarna med lite lunch.

Hörs.

/U.

Kommentarer
Postat av: Nenna

Ja och barnen älsakde den stooora hunden... Även om Saga kallade honom lilla hunden;-)
Tack för att ni kom de var super roligt!!!!

2008-02-27 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0