Less!!!!!!!!!

Här hemma går vi omkring som i ett vaacum....

Trodde ju att Vanna var frisk men nu har hon spytt både inatt och i morse och nu alldeles nyss.... Faan! Jag är inte heller helt bra. Jag som hade tänkt att vi åtminstone skulle kunna ta en tur ner på Krokom idag och inhandla nån alla hjärtansdag present till Peter... Men som det ser ut nu så blir han utan. Typiskt.

Får väl se hur det blir med kalaset imorgon då.

Det lär väl inte bli nåt antar jag.

Skit, skit, skit.....!!!!

Nu måste jag skura golven. Luktar spy i tamejfaan hela huset!

Glad Alla Hjärtans Dag på er alla, förresten.

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men stackars stackars er!!!! Fy fan vad jävla jobbigt....

2008-02-14 @ 19:23:20
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0