Less på rubriker....

I morgonkväll är det jag och Lotta som ska ordna vinmiddagen, så idag så ska vi fara ner och handla.

Vi tänkte göra en slags GI-gratäng.... Kanske inte ska avslöja nåt mer för jag vet ju att vissa av brudarna här i byn läser då och då...!! Ja, jag tror det blir gott iallafall.

Annars händer det väl inte så mycket här. Är nog inne i en period just nu när jag har lite klent med energi och fantasi. Kan kännas jävligt motigt på morgonen när man kliver upp och så vet man att man ska fylla hela dagen med nåt att göra... En treåring blir ganska så nipprig om man inte hittar på åtminstone nåt litet projekt. En ettåring är lite mer "förlåtande" om det inte blir så mycket skojigt gjort på en dag..! Just för tillfället sitter Nora och tittar på barnprogram, Vanna la jag i sängen. Hon vaknade så tidigt i morse så hon får ta en tidig nap idag.

Som sagt, vid elva så ska vi och Lotta träffas nere på affären för lite storhandling till middagen, sen får vi väl se vad denna dagen har att erbjuda. Jag skulle verkligen behöva städa ser jag... Åtminstone plocka ihop alla leksaker som har en tendens att spridas över hela huset..!

Nästa vecka är det ju sprtlov förresten. Kanske vi blåser upp till Åkersjön nånting, tror att farfar Kenneth, Ylva och Yvette ska vara där. Det kan ju vara trevligt!

        
Detta var för två år sen i mars... I Åkersjön förstås..!

        
Det här är ett år sen. Kristina var höggravid... For sen direkt från Åkersjön till BB och ut kom Liam..!!

Nä, nu måste jag kasta mej i duschen.

Aj!

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

OJ vad glada vi var då! =) kommer inte i morgon...eller ja, idag! Ska klippa mig! kram

2008-02-28 @ 00:03:58
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0